maandag 21 maart 2016

creatief met inkt

Hallo

Hier weer een kaartje dat ik gisteren gemaakt hebt.
Dit keer creatief met inkt geweest. Ik zie op internet allerlei kaarten voorbij komen met de Gelli plate maar denk laat ik eerst eens zonder proberen en ik moet zeggen het bevalt me wel.
eerst het bovenste gedeelte met geel aangebracht met de ronde inkt blending tool.
Daarna een cirkeltje afgeplakt voor de maan en toen begonnen met blauw (stormy sky)
Toen de onderzijde met broken china met een mask van papier voor het eind van de zee.
De onderzijde nog met bruine inkt voor het strand, een aantal streepjes op de zee voor de golfen en met een witte gelmarker (voor de golfen) opgetekend.
Aan de zijkanten met de grasstempels van Craftemotions gestempeld en de zon nog een beetje extra geel gegeven.
Groetjes Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten